Algemene voorwaarden

Afspraken tussen jou en kleine tijgertjes

Wij houden van eigenzinnige kinderen, misschien omdat we zelf ook eigenzinnig zijn. Daarom krijg je van ons de versimpelde versie van de algemene voorwaarden. Deze is lekker transparant, eerlijk en duidelijk. Daarom houden we het kort, zonder gekkigheid. Heb je toch liever de ingewikkelde versie? Dan kan dat ook. Deze lees je hier: Algemene voorwaarden uitgebreid.

1. Definities
Wij houden niet van onduidelijkheid. Daarom staat er maar één woord voor ons centraal. Dat is: klant = koning.

2. Wie zijn wij en hoe kon je ons bereiken?
2.1. Hallo. Wij zijn kleine tijgertjes, een bedrijf dat graag fashionable maar payable kleren wil aanbieden voor de meest stoere, hippe kids. Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:
2.2. Mail ons: info@kleinetijgertjes.nl 
Volg ons: facebook + instagram
2.3. Nummers van ons die je misschien zou willen weten
Ons KVK-nummer: 76930092
Ons BTW-nummer: NL003125333B39

3. Toepasselijkheid, het aanbod en de overeenkomst
We zoeken graag de leukste outfits uit en het is niet meer dan logisch dat jij dit mooi vind en graag wil hebben. Maar wat betekend dit? Dit betekend dan dat we samen een overeenkomst hebben. Daarop zijn deze algemene voorwaarden dan ook voor toepasselijk.
Hierin staat wat we van jou verwachten en wat jij van ons kunt verwachten. Simpel toch?

De volgende kernwaarden kun je van ons verwachten:
3.1. We werken met de veiligste wegomgeving. Hierbij kunnen we je zeggen dat je met een gerust hart bij ons kunt shoppen
3.2. Zodra je wat bij ons bestelt zorgen we ervoor dat je (steeds) op de hoogte wordt gebracht over de status. Het zijn immers jouw spullen geworden.
Soms kan het zijn dat we aparte voorwaarden hebben bij een product. In dat geval gelden daarnaast ook deze voorwaarden.

4. Herroepingsrecht
Meestal is het liefde op het eerste gezicht met onze producten. Want wij selecteren ze speciaal voor jou. Maar dat hoeft niet altijd. Het kan zijn dat je “geen klik” hebt. Dan heb jij het recht om deze binnen 14 dagen, op eigen kosten te retourneren. Doe dit wel met je ordernummer, anders kunnen we het niet verwerken. Zie deze link voor meer info over ons retourbeleid en hoe je kunt retourneren: retourbeleid Lees deze wel even goed door. We zijn tevens benieuwd naar je reden. Geef die dan ook zodat we ons kunnen blijven verbeteren.

5. Wat verwachten we van jou, gedurende de bedenktijd
Pak lekker je pakketje uit en bekijk het. Vind je het niks? Prima, maar doe er niets mee. Geen dingen waarvan je niet zou willen dat men dat met jouw spullen zou doen. Zo kunnen we iemand anders hier blij mee maken. Doe je dit wel? Dan kan het zijn dat je minder of geen geld voor het product terugkrijgt.

6. Wat kun jij van ons verwachten na het retourneren
Heb je binnen 14 dagen aangegeven dat je het product wil retourneren en ook echt gedaan. Dan sturen we, afhankelijk van je wensen, een nieuw product toe of je ontvangt je betaling nog binnen 14 dagen.

7. Verzendkosten bij retourneren
Wij houden van fashionable en payable kleding voor de hipste en leuke kids. Dit doen we samen met ons vertrouwde partner PostNL. Dit moet ook voor ons haalbaar en betaalbaar zijn daarom kan je rekening houden met het feit dat de verzendkosten op jouw eigen rekening zijn. Zie deze link voor meer info over ons retourbeleid en hoe je kunt retourneren: retourbeleid. Lees deze wel even goed door.

8. Wat je niet kunt retourneren
Sommige producten kan je helaas niet meer terugsturen zoals:
Kleding dat persoonlijk is aangemaakt of producten die jij qua hygiëne ook niet van een ander zou willen hebben. Logisch toch? Wil je meer weten over producten die je niet kunt retourneren, klik dan op het link bij punt 7 voor ons retourbeleid.

9. De prijs
We kunnen het niet voldoende benoemen. Fashionable maar zeker ook payable. Dat is ons uitgangspunt en daar zijn we ook altijd duidelijk over. Je komt achteraf niet voor verrassingen te staan. Alles is inclusief btw. Afhankelijk van je producten hanteren we de verzendkosten die duidelijk zijn vermeld.

10. Bezorging en uitvoering
We doen er alles aan om jou en de kleine blij te maken. Soms draaien we daarin door, we weten het. Maar we doen het graag.

We proberen ervoor te zorgen dat je snel kunt beschikken over je spullen. Normaliter houden we het volgende aan: je bestelling is binnen 2 werkdagen, na bestelling, bij jou thuis. Ons uitgangspunt is: besteld voor 13.00 uur, binnen 48 uur thuis. We zijn namelijk ook afhankelijk van PostNL. Als je dit wilt uitrekenen: 1+1= 2. Hanteren we een ander levertijd. Dan geven we dit aan. Je kunt ervan uitgaan dat, als je iets kunt bestellen we dit gewoon op voorraad hebben. Kunnen we het toch niet leveren door teveel vraag naar het product dan komen we met de juiste oplossing: je krijgt je geld terug of we bieden een goed alternatief aan. Is er iets aan de hand met jouw spullen, voordat het bij jou is. Dan is dat natuurlijk iets wat wij gaan oplossen. We hopen hierin wel op jouw begrip.

11. Betaling
Het was een gouden tijd: ruilen met Pokémon kaarten of voetbalkaarten. Nu werkt dat toch iets anders. We accepteren de volgende betaalmiddelen: iDeal, Creditcard betalingen en Klarna betalingen. Dus bij ons kun je ervan uitgaan dat je een bedrag vooruit betaalt. Maar wil je het product al te graag, dan snappen we dat en dan kan je in de meeste gevallen ook achteraf betalen, middels Klarna. Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons per mail weten.

Van Klarna moeten we dit nog even doorgeven aan jou:
Betaalmethodes van Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, biedt kleine tijgertjes de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

  • Achteraf Betalen

Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt je hier. Je persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt. Doei.

12. Klachten
Het kan natuurlijk niet maar heb je toch klachten laat het ons dan zo compleet mogelijk weten. Dan kijken we snel naar de juiste oplossing. Je krijgt uiterlijk met 10 werkdagen een antwoord. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we met de juiste tijd, de juiste oplossing kunnen bieden. Uiteraard kun je ook je klacht uiten bij het Europees ODR platform, maar we helpen je liever zelf. Zo blijven we even goede vrienden en waarschijnlijk is het ook zo opgelost.

13. Geschillen
Komen we er samen toch niet uit. Dat kan. Weet wel dat het Nederlands recht van toepassing is, ook indien je woont in het buitenland. Het Weens koopverdrag is niet van toepassing.

14. Tenslotte
Duidelijk toch? Conclusie: We doen graag zaken met je. Hierin hebben we beiden verwachtingen van elkaar. Deze hebben we dan ook hierin benoemd. Mocht er nog wat wijzigen qua algemene voorwaarden, zul je dat altijd terug kunnen vinden.

We hebben ons best gedaan om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken. Mocht er toch onverhoopt iets onduidelijk zijn na het lezen van dit bericht. Laat het ons weten!